Priežiūros organai
Remiantis Korporatyvinio valdymo gairėmis, stebėtojų taryba yra bendrovės įstatuose numatytas kolegialus priežiūros organas, kurį ketverių metų kadencijai renka visuotinis akcininkų susirinkimas.
AB „Ignitis grupė“ stebėtojų tarybą sudaro 7 nariai: 2 Finansų ministerijai atstovaujantys nariai ir 5 nepriklausomi nariai. Pirmininką stebėtojų taryba renka iš savo narių. Toks stebėtojų tarybos formavimo modelis atitinka korporatyvinio valdymo principus.
Pagrindinės stebėtojų tarybos funkcijos ir atsakomybė apima šias sritis: Bendrovės ir Grupės įmonių veiklos strategijos svarstymą ir tvirtinimą, informacijos apie veiklos strategijos įgyvendinimą analizę ir vertinimą, šios informacijos pateikimą eiliniam visuotiniam akcininkų susirinkimui, valdybos narių rinkimą ir jų atšaukimą, valdybos ir vadovo veiklos priežiūrą, atsiliepimų dėl finansinių ataskaitų rinkinio, pelno (nuostolio) paskirstymo, metinio pranešimo visuotiniam akcininkų susirinkimui teikimą. Stebėtojų taryba taip pat sprendžia kitus jos kompetencijai priskirtus klausimus. Stebėtojų taryba veikia visos Grupės mastu, t. y. esant poreikiui joje yra svarstomi klausimai, susiję ne tik su Bendrovės, bet ir su jos dukterinių įmonių ar tų įmonių valdymo ar priežiūros organų veikla
Nė vienas stebėtojų tarybos narys nedalyvauja Bendrovės ar Grupės įmonių kapitale.
Šiuo metu veikiančios AB „Ignitis grupė“ stebėtojų tarybos kadencija yra iki 2025 m. spalio 25 d.
Stebėtojų tarybos darbo reglamentas AB „Ignitis grupė“ stebėtojų tarybos kompetencijos profilis
Efektyviam savo funkcijų ir pareigų vykdymui „Ignitis grupės“ stebėtojų taryba sudaro komitetus. Stebėtojų tarybos komitetai pagal kompetenciją savo išvadas, nuomones bei siūlymus teikia stebėtojų tarybai. Komitetą turi sudaryti ne mažiau kaip trys nariai, iš kurių ne mažiau kaip vienas narys yra stebėtojų tarybos narys ir ne mažiau kaip vienas – nepriklausomas narys. Komitetų nariai renkami ketverių metų kadencijai.
Komitetų veikla taikoma Bendrovei ir jos tiesiogiai bei netiesiogiai valdomoms dukterinėms įmonėms.
„Ignitis grupėje“ formuojami šie stebėtojų tarybos komitetai:
-
Rizikos valdymo priežiūros ir veiklos etikos komitetas yra atsakingas už išvadų ir (ar) pasiūlymų dėl valdymo ir vidaus kontrolės sistemos, svarbiausių rizikos veiksnių bei rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo įmonių grupėje būklės teikimą stebėtojų tarybai; komitetas prižiūri veiklos etikos laikymąsi bei korupcijos rizikos kontrolę ir, jei reikia, teikia rekomendacijas stebėtojų tarybai;
Rizikos valdymo ir veiklos etikos priežiūros komiteto nuostatai
- Skyrimo ir atlygio komitetas yra atsakingas už kandidatų į Bendrovės įmonių grupės įmonių valdymo ir priežiūros organų narius ir vyresniąją vadovybę vertinimą, išvadų ar siūlymų teikimą stebėtojų tarybai, valdymo ir priežiūros organų veiklos tęstinumą užtikrinančių priemonių įgyvendinimą, Bendrovės įmonių grupės įmonių valdymo ir priežiūros organų struktūros, dydžio, sudėties ir veiklos vertinimą. Komiteto funkcijos taip pat apima Bendrovės įmonių grupės įmonių atlyginimų politikos atitikimo tarptautinei praktikai ir gerojo valdymo rekomendacijoms priežiūra, pasiūlymų dėl atlyginimų politikos tobulinimo teikimas ir kt.
Skyrimo ir atlygio komiteto nuostatai
Plačiau komitetų funkcijos aprašomos bendrovės metiniuose pranešimuose. Esant poreikiui gali būti ad hoc principu sudaromi ir kiti komitetai (pavyzdžiui, specialiems klausimams spręsti, strateginiams projektams rengti, prižiūrėti ar koordinuoti ir pan.).


Alfonso Faubel užėmė vadovaujančias pareigas „Siemens Gamesa“ ir „Alstom/GE“ įmonėse, laikomose pagrindinėmis žaidėjomis pasaulinėje vėjo jėgainių rinkoje. Būdamas „Alstom/GE“ vyresniuoju viceprezidentu jis prisidėjo prie bendrovės žengimo į 16 naujų rinkų. Iš viso Alfonso Faubel turi net 34 metų energetikos, skaitmeninimo ir automobilių pramonės srityse ir yra vertinamas dėl verslo transformacijų, veiklos tobulinimo, darbo su komandomis skirtingose kultūrinėse aplinkose visame pasaulyje patirties.
Išsilavinimas
Ričmondas, Amerikos tarptautinis universitetas Londone, Verslo administravimo bakalauro laipsnis; INSEAD, Vadovų studijos; Londono ekonomikos mokykla, Filantropija ir socialinis verslumas.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
Neturi.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Pirmininko, nario kadencija:
2021 spalio 26d. – 2025 spalio 25 d.


Bent yra vykdantysis vadovas, turintis daugiau nei 35 metų tarptautinę patirtį energetikos sektoriuje. Per savo karjerą jis užėmė įvairias svarbias pareigas „Siemens“ ir „Orsted“ įmonėse ir dalyvavo vystant šias bendroves į pasaulines pirmaujančias atsinaujinančios energetikos sektoriaus įmones. Bent Christensen dirbo su beveik visų rūšių energijos ištekliais ir buvo atsakingas už arba įsitraukęs į kelių sausumos ir jūros vėjo jėgainių ir šiluminių elektrinių kūrimą ir statybą.
Išsilavinimas
Pietų Danijos universitetas, Elektros inžinerijos bakalauro laipsnis; Horseno universiteto koledžas, Inžinerinio verslo administravimas; IMD verslo mokykla, Lyderystės ugdymo programa; Siemens, Lyderystės meistriškumo programa.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
„Christensen Management Consulting“ ApS, savininkas ir direktorius; Christensen Management Consulting Holding ApS, savininkas ir direktorius; „Wind Estate“ A/S, stebėtojų tarybos narys.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2021 spalio 26d. – 2025 spalio 25 d.


Judith Buss turi daugiau nei 20 metų patirtį įvairiose vadovaujančiose pozicijose pasaulinėje energetikos pramonėje, susijungimų ir įsigijimų bei finansų rinkose ir yra dirbusi tarptautiniu mastu Vokietijoje, Norvegijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Ji taip pat turi didelę patirtį įmonių finansų srityje, vadovaujant ir vedant derybas dėl didelių tarptautinių įmonių susijungimų ir įsigijimų, integracijos procesų ir organizacinių bei kultūrinių pokyčių procesų. Judith užėmė keletą vadovaujančių pozicijų E.ON grupėje, pastaruoju metu buvo E.ON Climate & Renewables vyriausioji finansų direktorė. Eidama kelių Vokietijoje, Norvegijoje, Jungtinėje Karalystėje, Rusijoje ir Alžyre veikiančių įmonių direktorių valdybų narės pareigas, ji taip pat įgijo patirties įmonių valdymo srityje.
Išsilavinimas
Augsburgo universtetas, Verslo administravimo magistro laipsnis (bankininkystė, finansai ir kontrolė); IMD verslo mokykla (Lozanė), Lyderystės programa; Masačiusetso technologijų institutas (Boston), Lyderystės programa.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
„Uniper“ SE, stebėtojų tarybos narė.
Hella KGaA Stebėtojų tarybos narė
Akcininkų komiteto narė bei Audito komiteto pirmininkė
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2021 spalio 26d. – 2025 spalio 25 d.


Lorraine yra tarptautinę patirtį turinti žmogiškųjų išteklių direktorė, kurios specializacija – organizacijos efektyvumas (pokyčiai, kultūra, susijungimai ir įsigijimai, organizacijos dizainas ir talentų valdymas) dirbant su įmonių valdybomis ir aukščiausiojo lygmens vadovų komandomis, siekiant pertvarkyti organizacijas ir darbo jėgos našumą, kuriant vertę verslui sudėtingose tarptautinėse organizacijose.
Lorraine turi daugiau nei 30 metų patirties didelėse tarptautinėse korporacijose: HOLCIM ir CARGILL Inc
Šiuo metu ji turi savo verslą – „The Problem“ ir dirba su įvairiais projektais, susijusiais su organizacijų transformacija, kultūra, komandų dinamika ir apmokymais Ji taip pat eina patariamosios tarybos narės pareigas Vokietijos startuolyje – HACK CMP (krizių valdymo platforma).
Išsilavinimas
Limeriko universitetas, Verslo studijų diplomas; Vakarų Londono universitetas, Žmogiškųjų išteklių diplomas; „Chartered Institute of Personal Development“ narė; Lesterio universitetas, Žmogiškųjų išteklių valdymo ir vystymo magistro laipsnis; INSEAD, Klinikinės organizacinės psichologijos diplomas, Vadovavimo magistro laipsnis, Konsultavimas ir koučingas pokyčių įgyvendinimui.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
„The Problem“, konsultantė ir savininkė.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2021 spalio 26 d. – 2025 spalio 25 d.


Ingrida yra patyrusi apskaitos ir atskaitomybės, finansinių ataskaitų audito reguliavimo specialistė, 17 metų dirbanti Finansų ministerijoje. 2004 m. pradėjo dirbti Finansų ministerijoje Apskaitos metodologijos departamento direktorės pareigose, kurias eidama inicijavo ir vadovavo viešojo sektoriaus apskaitos reformai, transformuojant apskaitos sistemą iš grįstos modifikuotu pinigų principu į grįstą kaupimo principu. 2013 m., Lietuvai pirmininkaujant ES Taryboje, Ingrida Muckutė vadovavo Įmonių teisės darbo grupės posėdžiams dėl ES audito direktyvos ir reglamento. Nuo tada jos pareigos apima pirmininkavimą nacionaliniams apskaitos standartų komitetams privačiame ir viešajame sektoriuose. Ji taip pat aktyviai prisideda modernizuojant nacionalines apskaitos, įmonių nemokumo ir turto bei verslo vertinimo sistemas, teikiant pasiūlymus dėl teisinių iniciatyvų.
Prieš pradėdama karjerą Finansų ministerijoje, ji dirbo finansų kontroliere „Konica Minolta Baltija“ ir vyresniąja auditore „Arthur Andersen“, ir vėliau „Ernst & Young Baltic“.
Išsilavinimas
Vilnius universitetas, Ekonomikos magistro laipsnis, Apskaita, finansai ir bankininkystė; Vadybos ir verslo administravimo bakalauro laipsnis; Upsalos universitetas, Finansų valdymo programa.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento direktorė.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2021 spalio 26 d. – 2025 spalio 25 d.


Aušra turi virš 20 metų patirtį valstybės tarnyboje. Pastaruosius 13 metų ji dirbo Lietuvos Respublikos Valstybės turto valdymo departamento direktore, anksčiau vadovavo ministerijos Finansų rinkų departamento Finansinių paslaugų skyriui ir taip pat buvo Valstybės skolos valdymo departamento Paskolų ir garantijų priežiūros skyriaus vadovė. Taip pat, Aušra ėjo pareigas keliose valstybės valdomų įmonių valdybose: Būsto paskolų draudime, Turto banke ir Viešųjų investicijų plėtros agentūroje, kur ji buvo išrinkta valdybos pirmininke.
Išsilavinimas
Vilniaus universitetas, Vadybos ir verslo administravimo magistro laipsnis; Vilniaus universitetas, Vadybos ir verslo administravimo bakalauro laipsnis.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Valstybės turto valdymo departamento direktorė, Valstybės investicijų valdymo agentūra, Stebėtojų tarybos narė (nuo 2020-10-21).
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2021 spalio 26 d. – 2025 spalio 25 d.


Tim yra vyresnysis vadovas, turintis daugiau nei 20 metų tvaraus vystymosi patirties, tiek kaip konsultantas, tiek didelėse verslo įmonėse. Tim „LEGO Group“ dirba 9 metus, kur reguliariai prisideda prie įmonės rizikos ir atitikties valdybų darbo. Tim turi vertingos patirties kuriant tvarumo strategijas ir bendradarbiaujant su įvairiomis suinteresuotosiomis šalimis, kad įgyvendintų pirmaujančias pramonės tvarumo programas.
Tim Brooks dirbo su KIRKBI koordinuodamas daugiau nei 700 milijonų JAV dolerių finansavimą atsinaujinančios energijos projektams, kurių metu buvo pastatyti du vėjo jėgainių parkai jūroje ir įrengti daugiau nei 50 MW ant pastatų ir ant žemės montuojami saulės energijos elementai LEGO pastatams energija aprūpinti. Jis taip pat pradėjo tiekimo grandinės įtraukimo programą „Engage2Reduce“ ir 450 mln. USD vertės LEGO Tvarių medžiagų programą.
Išsilavinimas
Šefildo universitetas, Aplinkos geomokslo bakalauro laipsnis; Londono imperatoriškasis koledžas, Aplinkos technologijos (energetikos politikos) magistro laipsnis; Kembridžo universitetas, Darnaus vystymosi lyderystės institutas.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
„LEGO System“ A/S, viceprezidentas, Korporatyvinė atsakomybė; Pasaulinis veiksmų planas, organizacijos valdybos patikėtinis; „Honnold Foundation“, valdybos narys.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2021 spalio 26 d. – 2025 spalio 25 d.


Tim yra vyresnysis vadovas, turintis daugiau nei 20 metų tvaraus vystymosi patirties, tiek kaip konsultantas, tiek didelėse verslo įmonėse. Tim „LEGO Group“ dirba 9 metus, kur reguliariai prisideda prie įmonės rizikos ir atitikties valdybų darbo. Timas turi vertingos patirties kuriant tvarumo strategijas ir bendradarbiaujant su įvairiomis suinteresuotosiomis šalimis, kad įgyvendintų pirmaujančias pramonės tvarumo programas.
Tim Brooks dirbo su KIRKBI koordinuodamas daugiau nei 700 milijonų JAV dolerių finansavimą atsinaujinančios energijos projektams, kurių metu buvo pastatyti du vėjo jėgainių parkai jūroje ir įrengti daugiau nei 50 MW ant pastatų ir ant žemės montuojami saulės energijos elementai LEGO pastatams energija aprūpinti. Jis taip pat pradėjo tiekimo grandinės įtraukimo programą „Engage2Reduce“ ir 450 mln. USD vertės LEGO Tvarių medžiagų programą.
Išsilavinimas
Šefildo universitetas, Aplinkos geomokslo bakalauro laipsnis; Londono imperatoriškasis koledžas, Aplinkos technologijos (energetikos politikos) magistro laipsnis; Kembridžo universitetas, Darnaus vystymosi lyderystės institutas.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
„LEGO System“ A/S, viceprezidentas, Korporatyvinė atsakomybė; Pasaulinis veiksmų planas, organizacijos valdybos patikėtinis; „Honnold Foundation“, valdybos narys.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Pirmininko, nario kadencija:
2022 balandžio 22 d. – 2025 spalio 25 d.


Alfonso Faubel užėmė vadovaujančias pareigas „Siemens Gamesa“ ir „Alstom/GE“ įmonėse , laikomose pagrindinėmis žaidėjomis pasaulinėje vėjo jėgainių rinkoje. Būdamas „Alstom/GE“ vyresniuoju viceprezidentu jis prisidėjo prie bendrovės žengimo į 16 naujų rinkų. Iš viso Alfonso Faubel turi net 34 metų energetikos, skaitmeninimo ir automobilių pramonės srityse ir yra vertinamas dėl verslo transformacijų, veiklos tobulinimo, darbo su komandomis skirtingose kultūrinėse aplinkose visame pasaulyje patirties.
Išsilavinimas
Ričmondas, Amerikos tarptautinis universitetas Londone, Verslo administravimo bakalauro laipsnis; INSEAD, Vadovų studijos; Londono ekonomikos mokykla, Filantropija ir socialinis verslumas.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
Neturi.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2022 balandžio 22 d. – 2025 spalio 25 d.


Lorraine yra tarptautinę patirtį turinti žmogiškųjų išteklių direktorė, kurios specializacija – organizacijos efektyvumas (pokyčiai, kultūra, susijungimai ir įsigijimai, organizacijos dizainas ir talentų valdymas) dirbant su įmonių valdybomis ir aukščiausiojo lygmens vadovų komandomis, siekiant pertvarkyti organizacijas ir darbo jėgos našumą, kuriant vertę verslui sudėtingose tarptautinėse organizacijose.
Lorraine turi daugiau nei 30 metų patirties didelėse tarptautinėse korporacijose: HOLCIM ir CARGILL Inc
Šiuo metu ji turi savo verslą – „The Problem“ ir dirba su įvairiais projektais, susijusiais su organizacijų transformacija, kultūra, komandų dinamika ir apmokymais Ji taip pat eina patariamosios tarybos narės pareigas Vokietijos startuolyje – HACK CMP (krizių valdymo platforma).
Išsilavinimas
Limeriko universitetas, Verslo studijų diplomas; Vakarų Londono universitetas, Žmogiškųjų išteklių diplomas; „Chartered Institute of Personal Development“ narė; Lesterio universitetas, Žmogiškųjų išteklių valdymo ir vystymo magistro laipsnis; INSEAD, Klinikinės organizacinės psichologijos diplomas, Vadovavimo magistro laipsnis, Konsultavimas ir koučingas pokyčių įgyvendinimui.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
„The Problem“, konsultantė ir savininkė.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Pirmininkės, narės kadencija:
2021 lapkričio 3 d. – 2025 spalio 25 d.


Bent yra vykdantysis vadovas, turintis daugiau nei 35 metų tarptautinę patirtį energetikos sektoriuje. Per savo karjerą jis užėmė įvairias svarbias pareigas „Siemens“ ir „Orsted“ įmonėse ir dalyvavo vystant šias bendroves į pasaulines pirmaujančias atsinaujinančios energetikos sektoriaus įmones. Bent Christensen dirbo su beveik visų rūšių energijos ištekliais ir buvo atsakingas už arba įsitraukęs į kelių sausumos ir jūros vėjo jėgainių ir šiluminių elektrinių kūrimą ir statybą.
Išsilavinimas
Pietų Danijos universitetas, Elektros inžinerijos bakalauro laipsnis; Horseno universiteto koledžas, Inžinerinio verslo administravimas; IMD verslo mokykla, Lyderystės ugdymo programa; Siemens, Lyderystės meistriškumo programa.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
„Christensen Management Consulting“ ApS, savininkas ir direktorius; Christensen Management Consulting Holding ApS, savininkas ir direktorius; „Wind Estate“ A/S, stebėtojų tarybos narys.
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Nario kadencija:
2021 lapkričio 3 d. – 2025 spalio 25 d.


Aušra turi virš 20 metų patirtį valstybės tarnyboje. Pastaruosius 13 metų ji dirbo Lietuvos Respublikos Valstybės turto valdymo departamento direktore, anksčiau vadovavo ministerijos Finansų rinkų departamento Finansinių paslaugų skyriui ir taip pat buvo Valstybės skolos valdymo departamento Paskolų ir garantijų priežiūros skyriaus vadovė. Taip pat, Aušra ėjo pareigas keliose valstybės valdomų įmonių valdybose: Būsto paskolų draudime, Turto banke ir Viešųjų investicijų plėtros agentūroje, kur ji buvo išrinkta valdybos pirmininke.
Išsilavinimas
Vilniaus universitetas, Vadybos ir verslo administravimo magistro laipsnis; Vilniaus universitetas, Vadybos ir verslo administravimo bakalauro laipsnis.
Kitos šiuo metu einamos pareigos
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Valstybės turto valdymo departamento direktorė, Valstybės investicijų valdymo agentūra, Stebėtojų tarybos narė (nuo 2020-10-21).
Patronuojančiosios bendrovės turimų akcijų skaičius
Neturi.
Narės kadencija:
2021 lapkričio 3 d. – 2025 spalio 25 d.