„Lietuvos energijos“ grupė centralizuoja transporto priemonių valdymą
Valstybės valdoma „Lietuvos energijos“ energetikos įmonių grupė centralizuoja transporto priemonių valdymą ir organizuoja vieningą 14-ai grupės įmonių automobilių nuomos paslaugų pirkimą. Tikimasi, kad tokie sprendimai padės sutaupyti grupės transporto ūkio administravimo sąnaudas.
Bendri transporto priemonių parkų valdymo principai jau atnešė grupei naudos – 2013-2014 metais optimizavus transporto priemonių parką buvo atsisakyta beveik 12 proc. automobilių – tokiu būdu buvo sutaupyta daugiau nei 700 tūkst. EUR.
Iš viso, centralizuotai ketinama nuomotis ne daugiau nei 1131 automobilį, iš kurių tris ketvirtadalius sudarytų įvairios paskirties gamybiniai automobiliai. Perkamos paslaugos apims automobilių nuomą, stebėjimą, draudimą, remontą, techninę priežiūrą bei kitas paslaugas.
„Išanalizavę situaciją rinkoje ir pamatę, kad rinkoje yra bent penki tiekėjai, realiai pajėgūs patenkinti mūsų grupės poreikius, taip pat pirkime gali dalyvauti kelių tiekėjų konsorciumai, nusprendėme pirkimo neskaidyti į dalis. Tikimės, kad dėl didelės pirkimo apimties, bus pateikti ekonomiškai naudingesni pasiūlymai su geresnėmis nuomos, draudimo bei remonto paslaugų kainomis“, – teigė „Lietuvos energijos“ valdybos narė ir Organizacinio vystymo direktorė Ilona Daugėlaitė.
Didžiąją dalį numatomų nuomotis automobilių – 76 procentus sudarytų specialusis transportas. Tai gamybiniai automobiliai: įvairios paskirties vienatūriai, maži visureigiai, pikapai, furgonai, mikroautobusai, kuriuos daugiausia naudoja LESTO ir „Lietuvos dujos“, aptarnaudamos savo prižiūrimus dujų ir elektros skirstymo tinklus. Likusią dalį automobilių sudarys bendrajam naudojimui skirti mažieji, kompaktiniai ir vidutiniai ekonominės klasės tarnybiniai automobiliai.
Numatoma, kad 80 proc. pirkimo vertės sudarys transporto ilgalaikės nuomos paslaugos, kurios apims ilgalaikę transporto nuomą, jo stebėjimo, ataskaitų generavimo, draudimo, pagalbos kelyje, remonto ir techninės priežiūros, pakaitinių automobilių paslaugomis. 20 proc. vertės – trumpalaikės nuomos, vairavimo, transporto priemonių administravimo, plovimo, valymo bei autobusų ir mikroautobusų nuomos paslaugos.
Pasiūlymai bus vertinami remiantis ekonominio naudingumo kriterijais – be paslaugų kainos, bus vertinamas ir siūlomų automobilių kuro suvartojimas.
Papildomai bus organizuojamas ir centralizuotas kuro tiekimo bei taksi paslaugų viešasis pirkimas.
Bendri transporto priemonių parkų valdymo principai jau atnešė grupei naudos – 2013-2014 metais optimizavus transporto priemonių parką buvo atsisakyta beveik 12 proc. automobilių – tokiu būdu buvo sutaupyta daugiau nei 700 tūkst. EUR.
Iš viso, centralizuotai ketinama nuomotis ne daugiau nei 1131 automobilį, iš kurių tris ketvirtadalius sudarytų įvairios paskirties gamybiniai automobiliai. Perkamos paslaugos apims automobilių nuomą, stebėjimą, draudimą, remontą, techninę priežiūrą bei kitas paslaugas.
„Išanalizavę situaciją rinkoje ir pamatę, kad rinkoje yra bent penki tiekėjai, realiai pajėgūs patenkinti mūsų grupės poreikius, taip pat pirkime gali dalyvauti kelių tiekėjų konsorciumai, nusprendėme pirkimo neskaidyti į dalis. Tikimės, kad dėl didelės pirkimo apimties, bus pateikti ekonomiškai naudingesni pasiūlymai su geresnėmis nuomos, draudimo bei remonto paslaugų kainomis“, – teigė „Lietuvos energijos“ valdybos narė ir Organizacinio vystymo direktorė Ilona Daugėlaitė.
Didžiąją dalį numatomų nuomotis automobilių – 76 procentus sudarytų specialusis transportas. Tai gamybiniai automobiliai: įvairios paskirties vienatūriai, maži visureigiai, pikapai, furgonai, mikroautobusai, kuriuos daugiausia naudoja LESTO ir „Lietuvos dujos“, aptarnaudamos savo prižiūrimus dujų ir elektros skirstymo tinklus. Likusią dalį automobilių sudarys bendrajam naudojimui skirti mažieji, kompaktiniai ir vidutiniai ekonominės klasės tarnybiniai automobiliai.
Numatoma, kad 80 proc. pirkimo vertės sudarys transporto ilgalaikės nuomos paslaugos, kurios apims ilgalaikę transporto nuomą, jo stebėjimo, ataskaitų generavimo, draudimo, pagalbos kelyje, remonto ir techninės priežiūros, pakaitinių automobilių paslaugomis. 20 proc. vertės – trumpalaikės nuomos, vairavimo, transporto priemonių administravimo, plovimo, valymo bei autobusų ir mikroautobusų nuomos paslaugos.
Pasiūlymai bus vertinami remiantis ekonominio naudingumo kriterijais – be paslaugų kainos, bus vertinamas ir siūlomų automobilių kuro suvartojimas.
Papildomai bus organizuojamas ir centralizuotas kuro tiekimo bei taksi paslaugų viešasis pirkimas.