„Lietuvos energija“ įsigijo transporto nuomos ir aptarnavimo paslaugų tiekėjus
Metų pradžioje paskelbusi du atskirus centralizuotus viešuosius pirkimus dėl „Lietuvos energijos“ grupės įmonėms reikalingo transporto nuomos ir administravimo paslaugų įsigijimo, artėja link pirkimo procedūrų pabaigos – sutarčių pasirašymo. Ketinimą dalyvauti šiame viešajame pirkime buvo išreiškę nemažai rinkos dalyvių, jie aktyviai teikė pastabas ir pasiūlymus techninėms specifikacijoms bei pirkimo sąlygoms, į kurias pirkimo organizatoriai iš esmės atsižvelgė. Vis dėlto, tik kelios įmonės pateikė galutinius pasiūlymus.
Susidomėjimą transporto administravimo paslaugų pirkimu išreiškė 3 tiekėjai: įmonės „Mobility Lietuva“, „Transporent“ ir „Transporto valdymas“. Galutinius kainos pasiūlymus pateikė 2 tiekėjai: „Transporent“, kurių pasiūlymas buvo 1,74 mln. eurų be PVM ir „Transporto valdymas“, kurių pasiūlymas buvo 1,61 mln. eurų be PVM. Su pastarąja įmone ir bus sudaroma penkerių metų paslaugų teikimo sutartis. Transporto priemonių administravimo paslaugų pirkimas buvo vykdomas pagal mažiausios kainos kriterijų.
Antrame, transporto priemonių nuomos paslaugų pirkime dešimtyje iš vienuolikos pirkimo objekto dalių didžiausią balų skaičių gavo įmonė „Transporto valdymas“, kuri bus kviečiama pasirašyti transporto priemonių nuomos sutartis. Planuojama, jog bendra sutarčių vertė bus 46,3 mln. eurų be PVM. „Lietuvos energija“ per penkerius metus planuoja nuomotis iki 1200 įvairios paskirties automobilių.
„Transporto valdymas“ visose pirkimo dalyse ne tik pasiūlė geriausią automobilių nuomos paslaugų kainą, bet ir lanksčią galimybę atsisakyti nuomojamų transporto priemonių bet kuriuo sutarties įgyvendinimo metu, galimybę be pabrangimo nuomoti transporto priemones antrais ir trečiais sutarties galiojimo metais bei pasiūlė transporto priemones, kurių vertinami įvairūs techniniai parametrai buvo geresni arba ne blogesni nei kitų pasiūlymus pateikusių tiekėjų.
Šiame pirkime pasiūlymai buvo vertinami ne vien pagal kainos, bet ir pagal kainos ir kokybės santykį, tai yra vertinant ekonominį naudingumą. Didžiausią pasiūlymų vertinimo kriterijaus svorį sudarė kaina ir kiti kriterijai, pvz.: galimybė atsisakyti dalies automobilių sutarties vykdymo metu, pabrangimas, automobilius užsakant vėlesniais metais ir įvairūs techniniai parametrai.
Susidomėjimą šiuo pirkimu išreiškė 7 tiekėjai: įmonės „Mobility Lietuva“, „Transporent“, „Transporto valdymas“, „ALD Automotive“, „KMB LT“, jungtinės veiklos pagrindu veikiantys tiekėjai – Šiaulių bankas ir „AG Motors“ ir Šiaulių bankas bei „Autoverslo automobiliai“. Tačiau tolimesniuose pirkimo etapuose varžėsi du arba trys rinkos dalyviai.
Vienoje iš pirkimo objekto dalių, kurioje buvo planuojama įsigyti hibridinius automobilius, pirkimas buvo nutrauktas, nes visų tiekėjų pasiūlytos kainos viršijo numatytą pirkimo vertę. Artimiausiu metu bus skelbiamas naujas šios dalies pirkimas.