Beveik 200 tūkst. „Lietuvos energijos tiekimo“ klientų gali susimažinti elektros energijos sąskaitas
Elektros ir dujų tiekimo bendrovė „Lietuvos energijos tiekimas“ (LET) klientus ragina pasitikrinti, kiek jie galėtų sutaupyti už elektros energiją, jeigu pasirinktų tinkamą tarifo planą. Įmonės atlikta analizė parodė, kad daugiau nei dešimtadalis elektros energijos vartotojų galėtų mokėti mažiau.
LET atlikta energijos vartojimo ir pasirinktų tarifo planų analizė parodė, kad vartotojai yra pasirinkę planus, neatsižvelgdami į savo energijos vartojimo įpročius ir kiekius.
„Atlikę analizę pastebėjome, kad dalis klientų galėtų pasirinkti tinkamesnius tarifų planus. Dauguma iš jų yra pasirinkę tarifo planą „Standartinis“, nors suvartoja daug elektros energijos ir jiems palankesni būtų tarifų planai „Namai“ arba „Namai Plius“. Kita dalis klientų vis dar neišdrįsta pasirinkti dviejų laiko zonų tarifo, kuris taip pat leidžia mokėti mažiau už elektros energiją, ypač savaitgaliais“, – sako LET generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.
LET praėjusių 12 mėnesių laikotarpio analizė rodo, kad mažiau už elektros energiją mokėti galėtų beveik 200 tūkst. LET klientų, kurie šiuo metu yra pasirinkę ne patį palankiausią tarifo planą. Klientai, pasirinkę palankiausią planą, vidutiniškai per metus galėtų sutaupyti 150 eurų.
LET specialistai rekomenduoja, kad tie klientai, kurie naktį ir savaitgaliais suvartoja bent trečdalį elektros energijos, pasirinktų dviejų laiko zonų tarifus.
Tuo metu vienos laiko zonos tarifą pasirinkę gyventojai, kurie per mėnesį suvartoja nuo 195 kWh elektros energijos, mažiau mokėtų pasirinkę planą „Namai“. Tie vartotojai, kurie per mėnesį suvartoja 600 kWh, sutaupytų pasirinkę planą „Namai plius.
Klientams, kurie yra pasirinkę dviejų zonų tarifą ir per mėnesį ketina suvartoti daugiau kaip 210 kWh, rekomenduojama rinktis tarifo planą „Namai“, o maždaug 670 kWh ar daugiau per mėnesį vartojantiems – tarifo planą „Namai plius“.
Tarifo plano keitimas klientams nieko nekainuoja. Tik besirenkantiems tarifo planą „Išmanusis“, montuojami specialūs išmanieji elektros apskaitos prietaisai, už kuriuos būtina sumokėti vienkartinį paslaugos užsakymo mokestį.
Konkreti sutaupyta suma priklauso nuo pasirinkto plano, suvartojamo energijos kiekio bei kitų veiksnių. Klientams siūlome pasitikrinti ir atidžiai pasiskaičiuoti, kuris tarifo planas yra tinkamiausias ir kiek galima sutaupyti, pasirinkus tinkamą tarifo planą. Tai galima atlikti pasinaudojant skaičiuoklėmis, esančiomis savitarnos svetainėje www.manogile.lt pasirinkus skiltį Paslaugos / Elektra / Tarifo plano keitimas arba svetainėje www.letiekimas.lt pasirinkus skiltį Elektra Namams / Skaičiuoklės.
Rekomenduojame klientams savarankiškai priimti sprendimus dėl tinkamiausio tarifo plano pasirinkimo, nes tik patys klientai gali tinkamai įvertinti, koks jų elektros energijos vartojimas bus ateityje.
Tarifo planą galima keisti kas 12 mėnesių. Įsigaliojus naujoms kainoms, per sausio ir vasario mėnesius galima keisti taikomą tarifo planą ar tarifą į palankesnį netaikant 12 mėnesių termino.
Daugiau informacijos apie tarifų planų pasirinkimą galima gauti www.manogile.lt ar klientų aptarnavimo telefonu 1802.
LET atlikta energijos vartojimo ir pasirinktų tarifo planų analizė parodė, kad vartotojai yra pasirinkę planus, neatsižvelgdami į savo energijos vartojimo įpročius ir kiekius.
„Atlikę analizę pastebėjome, kad dalis klientų galėtų pasirinkti tinkamesnius tarifų planus. Dauguma iš jų yra pasirinkę tarifo planą „Standartinis“, nors suvartoja daug elektros energijos ir jiems palankesni būtų tarifų planai „Namai“ arba „Namai Plius“. Kita dalis klientų vis dar neišdrįsta pasirinkti dviejų laiko zonų tarifo, kuris taip pat leidžia mokėti mažiau už elektros energiją, ypač savaitgaliais“, – sako LET generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.
LET praėjusių 12 mėnesių laikotarpio analizė rodo, kad mažiau už elektros energiją mokėti galėtų beveik 200 tūkst. LET klientų, kurie šiuo metu yra pasirinkę ne patį palankiausią tarifo planą. Klientai, pasirinkę palankiausią planą, vidutiniškai per metus galėtų sutaupyti 150 eurų.
LET specialistai rekomenduoja, kad tie klientai, kurie naktį ir savaitgaliais suvartoja bent trečdalį elektros energijos, pasirinktų dviejų laiko zonų tarifus.
Tuo metu vienos laiko zonos tarifą pasirinkę gyventojai, kurie per mėnesį suvartoja nuo 195 kWh elektros energijos, mažiau mokėtų pasirinkę planą „Namai“. Tie vartotojai, kurie per mėnesį suvartoja 600 kWh, sutaupytų pasirinkę planą „Namai plius.
Klientams, kurie yra pasirinkę dviejų zonų tarifą ir per mėnesį ketina suvartoti daugiau kaip 210 kWh, rekomenduojama rinktis tarifo planą „Namai“, o maždaug 670 kWh ar daugiau per mėnesį vartojantiems – tarifo planą „Namai plius“.
Tarifo plano keitimas klientams nieko nekainuoja. Tik besirenkantiems tarifo planą „Išmanusis“, montuojami specialūs išmanieji elektros apskaitos prietaisai, už kuriuos būtina sumokėti vienkartinį paslaugos užsakymo mokestį.
Konkreti sutaupyta suma priklauso nuo pasirinkto plano, suvartojamo energijos kiekio bei kitų veiksnių. Klientams siūlome pasitikrinti ir atidžiai pasiskaičiuoti, kuris tarifo planas yra tinkamiausias ir kiek galima sutaupyti, pasirinkus tinkamą tarifo planą. Tai galima atlikti pasinaudojant skaičiuoklėmis, esančiomis savitarnos svetainėje www.manogile.lt pasirinkus skiltį Paslaugos / Elektra / Tarifo plano keitimas arba svetainėje www.letiekimas.lt pasirinkus skiltį Elektra Namams / Skaičiuoklės.
Rekomenduojame klientams savarankiškai priimti sprendimus dėl tinkamiausio tarifo plano pasirinkimo, nes tik patys klientai gali tinkamai įvertinti, koks jų elektros energijos vartojimas bus ateityje.
Tarifo planą galima keisti kas 12 mėnesių. Įsigaliojus naujoms kainoms, per sausio ir vasario mėnesius galima keisti taikomą tarifo planą ar tarifą į palankesnį netaikant 12 mėnesių termino.
Daugiau informacijos apie tarifų planų pasirinkimą galima gauti www.manogile.lt ar klientų aptarnavimo telefonu 1802.