Dujų ir elektros vartotojai Vilniuje paslaugas gaus bendrame klientų aptarnavimo centre
Nuo gruodžio 1-osios Vilniaus regiono gyventojai „Lietuvos dujų tiekimo“ ir LESTO paslaugas sostinėje gaus tik bendrame moderniame klientų aptarnavimo centre Viršuliškių sk. 34.
Bendradarbiavimą didžiausios šalies elektros ir gamtinių dujų tiekimo bei skirstymo bendrovės pradėjo šių metų rugpjūtį, kai Vilniuje esančiame LESTO klientų aptarnavimo centre pradėjo veikti dujų vartotojų aptarnavimo erdvė.
Tai bandomasis projektas, kurio metu bendrovės vertino sinergijos galimybes, siekiant elektros ir dujų vartotojams pasiūlyti paslaugas ir aptarnavimą vienoje vietoje.
Idėjai pasiteisinus, „Lietuvos dujų tiekimas“ nutarė senąjį gyventojų aptarnavimo centrą Smolensko gatvėje uždaryti. Nuo šio pirmadienio Vilniaus regiono buitinių vartotojų aptarnavimas visiškai perkeltas į naują modernų centrą.
„Žmonėms kur kas maloniau lankytis naujame šiuolaikiškai įrengtame klientų aptarnavimo centre. Naujoji paslauga yra ir patogesnė, nes gyventojai vienoje vietoje gali susitvarkyti reikalus ir dujų, ir elektros tiekimo įmonėse“, - sakė „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.
Naujajame centre savo klientus taip pat aptarnauja ir gamtinių dujų skirstomojo tinklo operatorius „Lietuvos dujos“. Čia priimami vartotojų prašymai prijungti prie dujų skirstymo sistemos, perkelti dujų apskaitos prietaisus ir pan.
„Šių bendrovių buvimas vienoje „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje sudaro naujas galimybes tobulinti klientų aptarnavimą, pasiūlyti jiems daugiau naudos. Paslaugų teikimas bendrame centre yra pirmasis šių įmonių sinergijos galimybių vertinimo etapas. Panašiu keliu ketiname eiti ir kituose Lietuvos miestuose“, - teigė „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.
Pasak LESTO generalinio direktoriaus Aido Ignatavičiaus, LESTO ir „Lietuvos dujų tiekimo“ bendradarbiavimas kuria papildomą pridėtinę vertę klientams.
„Pastebime, kad elektros ir dujų vartotojų poreikiai sutampa, todėl pirmas žingsnis link bendro klientų aptarnavimo suteiks galimybę paslaugas gauti patogiau“, - sako A. Ignatavičius.
Analizuojant klientų elgseną, pastebėta, kad klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų jie linkę spręsti tuo pačiu metu. Klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kuriems reikia pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros tiekimo.
Bendradarbiavimą didžiausios šalies elektros ir gamtinių dujų tiekimo bei skirstymo bendrovės pradėjo šių metų rugpjūtį, kai Vilniuje esančiame LESTO klientų aptarnavimo centre pradėjo veikti dujų vartotojų aptarnavimo erdvė.
Tai bandomasis projektas, kurio metu bendrovės vertino sinergijos galimybes, siekiant elektros ir dujų vartotojams pasiūlyti paslaugas ir aptarnavimą vienoje vietoje.
Idėjai pasiteisinus, „Lietuvos dujų tiekimas“ nutarė senąjį gyventojų aptarnavimo centrą Smolensko gatvėje uždaryti. Nuo šio pirmadienio Vilniaus regiono buitinių vartotojų aptarnavimas visiškai perkeltas į naują modernų centrą.
„Žmonėms kur kas maloniau lankytis naujame šiuolaikiškai įrengtame klientų aptarnavimo centre. Naujoji paslauga yra ir patogesnė, nes gyventojai vienoje vietoje gali susitvarkyti reikalus ir dujų, ir elektros tiekimo įmonėse“, - sakė „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.
Naujajame centre savo klientus taip pat aptarnauja ir gamtinių dujų skirstomojo tinklo operatorius „Lietuvos dujos“. Čia priimami vartotojų prašymai prijungti prie dujų skirstymo sistemos, perkelti dujų apskaitos prietaisus ir pan.
„Šių bendrovių buvimas vienoje „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje sudaro naujas galimybes tobulinti klientų aptarnavimą, pasiūlyti jiems daugiau naudos. Paslaugų teikimas bendrame centre yra pirmasis šių įmonių sinergijos galimybių vertinimo etapas. Panašiu keliu ketiname eiti ir kituose Lietuvos miestuose“, - teigė „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.
Pasak LESTO generalinio direktoriaus Aido Ignatavičiaus, LESTO ir „Lietuvos dujų tiekimo“ bendradarbiavimas kuria papildomą pridėtinę vertę klientams.
„Pastebime, kad elektros ir dujų vartotojų poreikiai sutampa, todėl pirmas žingsnis link bendro klientų aptarnavimo suteiks galimybę paslaugas gauti patogiau“, - sako A. Ignatavičius.
Analizuojant klientų elgseną, pastebėta, kad klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų jie linkę spręsti tuo pačiu metu. Klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kuriems reikia pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros tiekimo.
UAB „Lietuvos dujų tiekimas“ informacija