„Ignitis“ – tvariausias energetikos prekės ženklas Lietuvoje
- Tarptautiniame šiaurės regiono prekės ženklų tvarumo tyrime „Ignitis“ užėmė pirmąją vietą energetikos kategorijoje.
- Lyginant su praėjusiais metais, „Ignitis“ prekės ženklo vertinimas pakilo nuo 58 iki 63 proc.
Respondentai „Ignitis“ vertina kaip lyderį energetikos prekės ženklų kategorijoje Lietuvoje. Tai parodė naujausio „Sustainable Brand Index™“ – didžiausio Europoje atliekamo nepriklausomo prekės ženklų tyrimo – rezultatai. Minėtoje kategorijoje „Ignitis“ užėmė 1-ąją, o bendrame reitinge – 15 vietą.
„Sustainable Brand Index™“ tyrime stebima, kaip ir dėl kokių priežasčių visuomenė vertina įvairių kategorijų prekės ženklus. Kaip atskleidė tyrimas, respondentų požiūris į „Ignitis“ prekės ženklo tvarumą gerėja. Lyginant su praėjusiais metais, „Ignitis“, kaip socialiai atsakingo ir besirūpinančio aplinkosauga prekės ženklo, vertinimo indeksas išaugo nuo 58 iki 63 proc.
„Ignitis“ kuria energetiškai sumanų pasaulį, kurio šerdyje yra tvarumo įsipareigojimai – ekonominiai, socialiniai bei aplinkosauginiai. „Sustainable Brand Index™“ rezultatai parodė, jog kasdienis mūsų dėmesys tvarios ateities kūrimui bei inovatyvių sprendimų vystymas, kad gyvenimas būtų lengvesnis ir energetiškai sumanus, yra matomas ir vertinamas Lietuvos gyventojų“, – sako „Ignitis grupės“ komunikacijos tarnybos vadovė Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.
Aplinkosaugos, socialinio atsakingumo ir gerosios valdysenos kriterijai yra neatsiejama „Ignitis grupės“ strategijos dalis. Siekdama prisidėti prie klimato kaitos švelninimo, Grupė yra įsipareigojusi pasiekti ambicingus anglies dvideginio mažinimo tikslus, išvystyti didelius energijos gamybos iš atsinaujinančių išteklių pajėgumus, didinti savo tiekimo grandinės darnumą.
Ne mažiau svarbūs tikslai yra susiję su darbuotojų saugos ir sveikatos, įsitraukimo ir lygių galimybių užtikrinimu.
Savo klientams „Ignitis grupė“ taip pat siūlo inovatyvius sprendimus, prisidedančius prie tvarios ateities kūrimo ir juos įgalinančius gyventi darniai – pirmąją pasaulyję visos šalies mastu veikiančią saulės elektrinių parkų platformą „Ignitis saulės parkai“, didžiausią greito įkrovimo elektromobilių tinklą Lietuvoje ar prie aplinkos tausojimo prisidedančius energetinio efektyvumo sprendimus.
Apie „Sustainable Brand Index™“:
„Sustainable Brand Index™“ tyrimas buvo atliekamas keliais etapais: nuo 2020 m. lapkričio iki šių metų sausio, taip pat vasario mėnesį. Tyrimas yra atliekamas aštuoniose Europos šalyse – Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Suomijoje, Nyderlanduose, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Iš viso tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 60 tūkst. respondentų, o Lietuvoje kiekvieną prekės ženklą įvertino mažiausiai 800 atrinktų respondentų. Tyrime buvo apklausiami 16–75 m. amžiaus asmenys.