LESTO pertvarko klientų aptarnavimo tinklą

Data
2014 m. liepos 9 d.
Kategorija
Pasidalinti
Lietuvos elektros skirstymo bendrovė AB LESTO, atsižvelgdama į klientų poreikius ir pristačiusi naujas paslaugų įsigijimo alternatyvas, nutarė pertvarkyti klientų aptarnavimo tinklą. Bendrovė ragina klientus įprastines paslaugas įsigyti kuo paprasčiau – per partnerių tinklą, trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1802 ir per savitarnos svetainę  www.manoelektra.lt.
 
LESTO pokyčius įgyvendina, atsižvelgdama į besikeičiančią klientų elgseną - klientai  linkę taupyti savo laiką ir nori operatyviai gauti informaciją jiems rūpimais klausimais. Pastaraisiais metais vis daugiau klientų paslaugas įsigyja ne klientų aptarnavimo centruose, o paskambinę telefonu ar paslaugą užsisakę savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt.
 
Bendrovė, siekdama būti arčiau kliento, siūlo įsigyti atsiskaitymo knygeles Lietuvos pašte, o savitarnos svetaine www.manoelektra.lt pasinaudoti įrengtose savitarnos vietose rajonų bibliotekose.
 
Nuo šių metų liepos 1 d. LESTO klientai aptarnaujami 45-iuose paštuose visoje Lietuvoje – pašto skyriuose klientai gaus atsiskaitymo knygelę, knygelėje Lietuvos pašto darbuotojai įrašys patikslintus kliento elektros apskaitos skaitiklio paskutinius apmokėtus rodmenis. Be to, 15-oje viešųjų bibliotekų jau įrengtos kompiuterizuotos LESTO paslaugų savitarnos vietos, kur klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę www.manoelektra.lt. Artimiausiu metu bendrovė planuoja didinti savitarnos vietų skaičių bibliotekose.
 
„Siekdami užtikrinti elektros energijos vartotojų interesus, nuolat analizuojame rinkos tendencijas, mūsų klientų elgseną ir priimame sprendimus, kurie garantuotų racionalų ir kokybišką LESTO paslaugų teikimą. Sukurti alternatyvūs paslaugų įsigijimo ir informacijos teikimo kanalai aktyviai naudojami klientų, todėl ateinančių į klientų aptarnavimo centrus skaičius mažėja. Uždarius klientų aptarnavimo centrus, klientai turi alternatyvias galimybes įsigyti paslaugas patogiausiu ir laiką taupančiu būdu“, - sako Sergejus Ignatjevas, AB LESTO valdybos narys, Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius.
 
Dėl klientų elgsenos pokyčių nuo šių metų spalio 1 d. uždaromi klientų aptarnavimo centrai, kuriuose apsilanko santykinai mažai klientų, perkeliant klientų aptarnavimo funkcijas į alternatyvius aptarnavimo kanalus. LESTO  uždaro 14 klientų aptarnavimo centrų - Varėnos, Kaišiadorių, Šakių, Anykščių, Ignalinos, Kretingos, Skuodo, Telšių, Šilutės, Pasvalio, Joniškio, Kelmės, Kupiškio ir Kėdainių. 
 
Skaičiuojama, jog dėl minėtų pokyčių LESTO Klientų aptarnavimo tarnyba sumažės 71 darbuotoju. Elektros apskaitų grupės, esančios minėtų klientų aptarnavimo vietų teritorijose, išlieka ir toliau tęsia savo veiklą. Darbuotojai, kuriuos palies pokyčiai, galės kandidatuoti į šiuo metu esančias laisvas ir naujai steigiamas pareigybes bendrovėje. Be to, darbuotojai, kurie pageidaus, gaus personalo specialistų konsultacijas.
 
Remiantis klientų pasitenkinimo tyrimo duomenimis, LESTO klientų pasitenkinimo lygis yra aukštesnis už Europos bei Pasaulio energijos ir komunalinių paslaugų vidutines normas. Paslaugos www.manoelektra.lt savitarnoje ir klientų aptarnavimo telefonu 1802 teikiamos visą parą septynias dienas per savaitę.