LESTO savitarnos svetainėje – daugiau nei pusė milijono registruotų vartotojų
Elektros skirstymo bendrovės LESTO savitarnos svetainės www.manoelektra.lt registruotų privačių vartotojų skaičius perkopė pusę milijono. Jubiliejinis – 500-tūkstantasis – svetainės vartotojas iš Mažeikių rajono užsiregistravo klientų aptarnavimo centre, kur pirmą kartą išbandė savitarnos svetainę.
„Į klientų aptarnavimo centrą atvykau dėl elektros energijos pirkimo – pardavimo sutarties perrašymo. Čia konsultantė man patarė nelaukti eilėje ir iškart pasinaudoti savitarna. Tuomet ir sužinojau, kad sutartį galėjau persirašyti neišeidamas iš namų. Tai man būtų sutaupę ir laiko, ir pinigų. Išbandyti savitarnos svetainę paraginsiu ir savo draugus, kurie naudojasi LESTO paslaugomis“, – pasakojo 500-tūkstantuoju www.manoelektra.lt vartotoju tapęs Donatas Girčys.
LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Sergejus Ignatjevas sveikina Donato pasirinkimą ir tiki, kad atsiras vis daugiau besinaudojančių šiuolaikiškomis LESTO paslaugomis.
„Klientai vis dažniau pasinaudoja galimybe susitvarkyti įprastas LESTO paslaugas neišeidami iš namų. Savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt galima rasti mokėtinas sumas, apmokėtus rodmenis, taikomas kainas, deklaruoti skaitiklių rodmenis, pasikeisti tarifo planą, klausti ir gauti svarbiausią asmeninę informaciją, susijusią su elektros energijos vartojimu“, – teigė S. Ignatjevas.
Naudodamiesi svetaine klientai dažniausiai tikrina savo mokėjimų ir atsiskaitymų istoriją, peržiūri ir apmoka sąskaitas, atsisiunčia sutartis ir jų priedus.
Nuo 2014 metų pabaigos savitarnos svetainėje galima pateikti naujo elektros vartotojo paraišką sudaryti elektros energijos pirkimo – pardavimo (jei verslo klientas – persiuntimo) sutartį, pasirašyti kitus dokumentus.
2014 metais www.manoelektra.lt vartotojai apsilankė 3,044 mln. kartų – 27 proc. daugiau nei 2013 metais. Pernai birželį LESTO pristatė mobilią savitarnos svetainės www.manoelektra.lt versiją, kurioje jau apsilankė daugiau nei 66 tūkst. vartotojų. Išmaniaisiais telefonais ar planšetiniais kompiuteriais prie savitarnos prisijungę vartotojai mato specialiai pritaikytą turinį.
„Į klientų aptarnavimo centrą atvykau dėl elektros energijos pirkimo – pardavimo sutarties perrašymo. Čia konsultantė man patarė nelaukti eilėje ir iškart pasinaudoti savitarna. Tuomet ir sužinojau, kad sutartį galėjau persirašyti neišeidamas iš namų. Tai man būtų sutaupę ir laiko, ir pinigų. Išbandyti savitarnos svetainę paraginsiu ir savo draugus, kurie naudojasi LESTO paslaugomis“, – pasakojo 500-tūkstantuoju www.manoelektra.lt vartotoju tapęs Donatas Girčys.
LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Sergejus Ignatjevas sveikina Donato pasirinkimą ir tiki, kad atsiras vis daugiau besinaudojančių šiuolaikiškomis LESTO paslaugomis.
„Klientai vis dažniau pasinaudoja galimybe susitvarkyti įprastas LESTO paslaugas neišeidami iš namų. Savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt galima rasti mokėtinas sumas, apmokėtus rodmenis, taikomas kainas, deklaruoti skaitiklių rodmenis, pasikeisti tarifo planą, klausti ir gauti svarbiausią asmeninę informaciją, susijusią su elektros energijos vartojimu“, – teigė S. Ignatjevas.
Naudodamiesi svetaine klientai dažniausiai tikrina savo mokėjimų ir atsiskaitymų istoriją, peržiūri ir apmoka sąskaitas, atsisiunčia sutartis ir jų priedus.
Nuo 2014 metų pabaigos savitarnos svetainėje galima pateikti naujo elektros vartotojo paraišką sudaryti elektros energijos pirkimo – pardavimo (jei verslo klientas – persiuntimo) sutartį, pasirašyti kitus dokumentus.
2014 metais www.manoelektra.lt vartotojai apsilankė 3,044 mln. kartų – 27 proc. daugiau nei 2013 metais. Pernai birželį LESTO pristatė mobilią savitarnos svetainės www.manoelektra.lt versiją, kurioje jau apsilankė daugiau nei 66 tūkst. vartotojų. Išmaniaisiais telefonais ar planšetiniais kompiuteriais prie savitarnos prisijungę vartotojai mato specialiai pritaikytą turinį.