LESTO Vilniaus klientų aptarnavimo centras keliasi į Viršuliškių sk. 34

Data
2014 m. balandžio 30 d.
Kategorija
Pasidalinti
Nuo gegužės 5 d. Vilniuje esantis elektros skirstymo bendrovės AB LESTO klientų aptarnavimo centras iš Laisvės pr. 80 persikels į naujas patalpas, esančias Viršuliškių sk. 34. Duris atvėręs klientų aptarnavimo centras įrengtas pagal naują LESTO klientų aptarnavimo koncepciją.
 
LESTO klientų aptarnavimo centras į naujas patalpas Viršuliškių sk. 34 persikelia įvertinusi patogesnį patalpų išplanavimą, kokybę ir atitikimą bendrovės poreikiams. Naujai įrengtose patalpose klientai didžiąją dalį klausimų galės išspręsti savarankiškai patys patogiai įrengtoje savitarnos zonoje www.manoelektra.lt., kurioje prireikus pagalbą jiems suteiks klientų aptarnavimo centro darbuotojai. Jei klausimo sprendimui reikės profesionalios LESTO specialisto konsultacijos, klientas bus aptarnaujamas įrengtoje klientų aptarnavimo salėje.
 
Naujajame klientų aptarnavimo centre numatyta ir ekspozicijų bei inovacijų erdvė, kurioje klientai galės susipažinti ir su istoriniais eksponatais, ir su inovatyviais sprendimais, susijusiais su elektros naudojimu. Klientų, atvykusių su mažamečiais vaikais, patogumui naujame klientų aptarnavimo centre įrengta vaikų užimtumo zona.
 
Klientai naujajame klientų aptarnavimo centre bus aptarnaujami pirmadieniais – penktadieniais 8.00–17.00 val., šeštadieniais 9.00–13.00 val.
 
„LESTO yra šiuolaikiška bendrovė ir siekia, kad klientų aptarnavimas būtų profesionalus ir patogus, tuo pačiu užtikrinant ir efektyvų bendrovės valdymą. Naujos patalpos leidžia gauti geresnę kokybę už priimtiną kainą. Jau dabar mūsų siūlomi klientų savitarnos sprendimai, tokie kaip svetainė www.manoelektra.lt bei klientų aptarnavimo telefonas 1802, klientams leidžia paslaugas gauti ir neišeinant iš namų, naujame klientų aptarnavimo centre klientų ugdymui skirsime itin didelį dėmesį“, – teigia Sergejus Ignatjevas, LESTO Klienų aptarnavimo tarnybos direktorius.
 
Viršuliškių sk. 34 „Grand Office“ pastate įsikūręs LESTO klientų aptarnavimo centras yra patogioje vietoje, jis lengvai pasiekiamas  ir nuosavu, ir viešuoju transportu. „Grand Office“ pastatas yra lengvai pasiekiamas vykstant vakariniu aplinkkeliu ar Pilaitės prospektu, šalia klientų aptarnavimo centro galima patogiai pastatyti automobilį.
 
Vykstantiems viešuoju transportu – šalia yra Pilaitės ir Kryžkelės stotelės. LESTO siūlo klientams, prieš ruošiantis vykti į klientų aptarnavimo centrą, apsilankyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt arba kreiptis klientų aptarnavimo telefonu 1802 – taip išspręsti rūpimus klausimus greičiau ir patogiau.
 
Modernus verslo centras „Grand Office“ – tai vienas aukščiausių Vilniuje, daugiau nei 81 metro aukščio pastatas, pastatytas šalia jau atidaryto vakarinio aplinkkelio. 21 aukšto ir 10.000 kvadratinių metrų ploto centras gerai matomas bei patogiai pasiekiamas iš skirtingų sostinės vietų. Statant verslo centrą pasitelkti profesionalūs architektūriniai sprendimai, naujausios technologijos, išvystyta infrastruktūra, užtikrinta aukšta darbų kokybė.
 
AB LESTO informacija