„Lietuvos energijos“ grupė ieško medijų partnerių

Data
2019 m. kovo 25 d.
Kategorija
Pasidalinti
Viena didžiausių energetikos įmonių grupių Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų įgyvendinimui, skelbia bendradarbiavimo su žiniasklaida strategijos, planavimo bei įgyvendinimo paslaugų konkursą. Planuojama, kad trejų metų trukmės sutarties vertė sieks apie 1,5 mln. eurų. 
 
„Lietuvos energija“ ir grupei priklausantis Verslo aptarnavimo centras Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbė viešąjį Reklamos (žiniasklaidos) planavimo, sklaidos paslaugų ir priemonių pirkimą.
 
„2019-2021 metai bus ypatingai intensyvūs strateginių projektų ir jų komunikacijos prasme: naujos komercinės organizacijos sukūrimas ir jos bei naujo prekės ženklo pristatymas klientams, naujų rinkodarinių pasiūlymų pateikimas, masinis išmaniųjų skaitiklių diegimas, strateginė plėtra tarptautinėse rinkose ir kita. Siekiame rasti patikimus, profesionalius bei skaidrius medijų partnerius, kurie mums padės efektyviai ir skaidriai užtikrinti geriausią komunikacijos investicijų grąžą“, –  teigia „Lietuvos energijos“ Komunikacijos tarnybos vadovė Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.
 
Siekiant, kad konkursas būtų kuo skaidresnis, buvo pasitelktas medijų auditorius, kuris ne  tik dalyvaus konkurso dalyvių pasiūlymų vertinimo komisijoje, bet ir vėliau peržiūrės bei audituos įgyvendintas kampanijas. Tai užtikrins, kad komunikacijos kampanijos būtų įgyvendintos efektyviai.
 
Daug dėmesio rengiantis konkursui buvo skirta derinant gerąsias privataus sektoriaus praktikas, viešųjų pirkimų specifiką bei grupės planuojamus strateginius projektus. 
 
Konkurso reikalavimai, be patirties vykdant panašias sutartis bei reikiamų specialistų reikalavimų, papildyti būtent medijų agentūroms būdingais reikalavimais – techninėje specifikacijoje reikalaujama turėti medija kampanijų, tarp jų ir skaitmeninių, planavimo kokybei užtikrinti reikalingus tyrimus ir sertifikatus. Konkurso metu pateikti pasiūlymai bus vertinami ekonominio naudingumo principu – 40 proc. vertinimo lems kokybė, o 60 proc. – pasiūlymo kaina.
 
Pasiūlymų vertinimui bus pasitelktos gerosios tarptautinių kompanijų praktikos, kai reklama perkama tokiais formatais, kokiais ji yra parduodama rinkoje, t. y. mokant už kokybiškai pasiektos auditorijos reitingus.
 
„Lietuvos energija“ kviečia geriausias medija agentūras dalyvauti konkurse. Grupė šiemet taip pat planuoja skelbti ryšių su visuomene, kūrybos, bei dizaino paslaugų konkursus.