„Lietuvos energijos“ įgyvendinti pokyčiai išlaikė aukštą klientų pasitenkinimą paslaugų kokybe

Data
2016 m. gruodžio 19 d.
Kategorija
Pasidalinti
Valstybės valdomai energetikos įmonių grupei „Lietuvos energija“ priklausančių bendrovių „Energijos skirstymo operatorius (ESO), „Lietuvos dujų tiekimas“, „Energijos tiekimas“, LITGAS bei „NT Valdos“ atlikti tyrimai parodė, kad klientų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu išlieka itin aukštas. Tai patvirtina, kad dar praėjusiais metais „Lietuvos energijos“ inicijuoti pokyčiai – bendro klientų aptarnavimo „Gilė“ steigimas, įmonių veiklos optimizavimas sujungiant LESTO ir „Lietuvos dujas“, procesų efektyvinimas ir paslaugų teikimo paprastumas – pasiteisino.
 
Elektrą ir dujas skirstančios bendrovės ESO klientų pasitenkinimo lygis, apskaičiuotas pagal GCSI metodologiją, yra 9 punktais aukštesnis už Europos energetikos bendrovių GCSI indeksą. ESO rezultatas 2016 metais yra 79 punktai, o Europos energetikos bendrovių vidurkis – 70 punktų, Pasaulio įmonių vidurkis – 71. Privatūs klientai ESO teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu labiau patenkinti nei verslo klientai: privačių klientų pasitenkinimo indeksas – 79, o verslo – 74.
 
„Tai, kad „Lietuvos energijos“ grupės įmonių klientų pasitenkinimo indeksas ir toliau pranoksta vidutinius Europos ir pasaulio komunalinių paslaugų bendrovių rodiklius rodo, jog teikdami paslaugas vis labiau orientuojamės į klientą, siekiame ne tik didesnės kokybės, bet ir paprastumo. Gyventojai ir verslas palankiai įvertino ne tik sutrumpėjusius prijungimo prie energijos tinklų terminus, bet ir pasiūlytas naujas paslaugas: patogią prijungimo prie elektros ir dujų tinklo įmokos skaičiuoklę,  manogile.lt savitarnos svetainę, klientams diegiamus išmaniosios apskaitos prietaisus“, – teigia dr. Dalius Misiūnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.
 
Tyrimas pirmą kartą buvo atliktas sujungus bendroves LESTO ir „Lietuvos dujos“, todėl atsirado galimybė palyginti kaip dvi pagrindines teikiamas paslaugas vertina klientai, naudojantys tik elektrą ir klientai, naudojantis ir elektrą, ir dujas. Privačių klientų, naudojančių tik elektrą pasitenkinimo indeksas – 79, kurie vartoja elektrą ir dujas – 78. Verslo klientų pasitenkinimo indeksas pagal vartojamas paslaugas yra vienodas:  klientų, naudojančių tik elektrą pasitenkinimo indeksas – 74, o naudojančių elektrą ir dujas – 74.
 
Gamtiniu dujų tiekimo bendrovės „Lietuvos dujų tiekimas“ klientų pasitenkinimo indeksas 2016 metais siekia 80 punktų. Bendras pasitenkinimas „Lietuvos dujų tiekimu“ buvo įvertintas 83 punktais.  Bendrovė gerai atitiko klientų lūkesčius ir buvo vertinama 81 punktu.
 
Energijos tiekimo bendrovės „Energijos tiekimas“ klientų pasitenkinimo indeksas šiais metais paaugo iki 86 punktų.
 
Suskystintų gamtinių dujų tiekimo ir prekybos įmonės LITGAS klientų pasitenkinimo indeksas per metus išaugo iki 77 punktų. LITGAS atitikimas klientų lūkesčiams – 75, o palygindami LITGAS su įsivaizduojama idealia kompanija, klientai skyrė 80 balų.
 
Bendrovės „NT Valdos“ klientų pasitenkinimo indeksas 2016 metais pakilo iki 80 punktų.
 
Daugiau kaip 5000 darbuotojų turinti „Lietuvos energijos“ grupė valdo ir eksploatuoja svarbiausius Lietuvos elektros energijos gamybos pajėgumus, užtikrinančius energijos tiekimo saugumą, visą šalies teritoriją apimantį skirstomąjį tinklą bei aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. vartotojų visoje Lietuvoje, siūlo elektros tiekimo paslaugas klientams užsienyje, taip pat eksploatuoja 8,5 tūkst. km skirstomųjų dujotiekių, dujas tiekia daugiau kaip 560 tūkst. klientų, įgyvendina strateginę reikšmę turinčius plėtros projektus, siekia Nacionalinės energetikos strategijos tikslų.