Nauji klientų įpročiai skatina LESTO pertvarkyti aptarnavimo tinklą

Data
2015 m. liepos 3 d.
Kategorija
Pasidalinti
Elektros skirstymo bendrovė LESTO pertvarko klientų aptarnavimo tinklą. Atsižvelgdama į kintančius klientų įpročius, bendrovė išplėtė savitarnos svetainės www.manoelektra.lt kompiuterizuotų vietų tinklą ir dalį paslaugų perkėlė į Lietuvos pašto skyrius. Padidinus klientų aptarnavimo vietų skaičių, 12 mažiausiai klientų aptarnaujančių centrų rudenį persikels į regionų centrus.
 
LESTO atlikta analizė parodė, jog vis daugiau klientų su elektros vartojimu susijusius klausimus išsprendžia ne apsilankę klientų aptarnavimo centre, o savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt ar trumpuoju klientų aptarnavimo numeriu 1802. Tai yra patogesni ir efektyvesni aptarnavimo kanalai klientams,  o bendrovei tai leidžia mažinti veiklos sąnaudas. Klientų aptarnavimo tinklo efektyvinimas jau leido sutaupyti beveik 1 mln. eurų veiklos sąnaudų. Šie sutaupymai leis užtikrinti palankesnes elektros energijos kainas.
 
„Mažesniuose miestuose klientai vis rečiau lankosi mūsų aptarnavimo centruose. Tai skatina mus iš esmės peržiūrėti naujai besiformuojančius klientų įpročius ir daugiau dėmesio skirti tiems aptarnavimo kanalams, kuriems prioritetą teikia klientai. Bendradarbiaudami su viešosiomis bibliotekomis  išplėtėme savitarnos svetainės vietų tinklą, o atsiimti nemokamą atsiskaitymo knygelę ar pasitikslinti rodmenis galima Lietuvos pašto skyriuose, kurie įsikūrę patogiose vietose“, – sakė LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Sergejus Ignatjevas.
 
Nuo šių metų spalio 1 dienos Biržų, Ukmergės, Mažeikių, Druskininkų, Tauragės, Jonavos, Plungės, Švenčionių, Jurbarko, Raseinių, Šalčininkų ir Rokiškio klientų aptarnavimo centrai bus perkelti į regionų centrus.
 
LESTO duomenimis, per pastaruosius metus šiuose miestuose www.manoelektra.lt vartotojų skaičius  išaugo 1,5 karto. Tuo metu apsilankymų į klientų aptarnavimo centrus sumažėjo beveik 40 proc. Vidutiniškai per dieną kiekviename iš šių centrų aptarnaujama po 20 klientų. Beveik trys ketvirtadaliai centruose besilankančių klientų teiraujasi informacijos apie mokėjimus, tačiau šią informaciją galima sužinoti savitarnos svetainėje ir telefonu 1802.
 
Preliminariai skaičiuojama, kad dėl pertvarkomo klientų aptarnavimo tinklo bendrovės veiklos sąnaudos sumažės dar apie 312 tūkst. eurų per metus.
 
Skaičiuojama, jog dėl šių pokyčių LESTO Klientų aptarnavimo tarnyba sumažės 27 darbuotojais. Darbuotojai, kuriuos palies pokyčiai, galės kandidatuoti į šiuo metu esančias laisvas pareigybes bendrovėje ir „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje. Be to, darbuotojams pagal poreikį bus siūlomos personalo specialistų konsultacijos.
 
Pasinaudoti www.manoelektra.lt savitarna šiuo metu galima 47-iose viešosiose bibliotekose. Esant poreikiui, bibliotekos darbuotojai patars, kaip naudotis LESTO savitarnos svetaine.  Pasikeisti atsiskaitymo knygelę ar deklaruoti vartojimo rodmenis galima artimiausiame Lietuvos pašto skyriuje – šiuo metu iš viso 45-iose Lietuvos pašto skyriuose.
 
Artimiausiu metu 12-oje viešųjų bibliotekų LESTO planuoja organizuoti renginius bendruomenėms – jų metu bus pasakojama, kaip galima lengviau ir paprasčiau naudotis LESTO paslaugomis, dalijami patarimai, kaip  saugiai ir taupiai vartoti elektrą.