Naujosios ESO prioritetai – klientas, kokybė ir efektyvumas

Data
2015 m. gruodžio 3 d.
Kategorija
Pasidalinti
Gerinti paslaugų kokybę ir mažinti sąnaudas – tokie tikslai bus keliami naujajai elektros ir dujų skirstomųjų tinklų įmonei „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), pradėsiančiai veikti nuo 2016 metų sausio 1 dienos. ESO bus sukurta sujungus „Lietuvos energijos“ įmonių grupei priklausančias „Lesto“ ir „Lietuvos dujas“.
 
„Sujungdami giminingas veiklas į vieną įmonę, matome potencialą didinti vertę klientams – teikti paprastas ir prieinamas paslaugas žmonėms ir verslui, tiek jau prisijungusiems prie elektros ir dujų tinklų, tiek norintiems tai padaryti, – teigė „Lietuvos energijos“ generalinis direktorius ir ESO stebėtojų tarybos pirmininkas dr. Dalius Misiūnas. – Todėl naujajai ESO valdybai kelsime tikslus gerinti paslaugų kokybę ir didinti veiklos efektyvumą“.
 
Anot jo, kokybiškos ESO paslaugos reikštų supaprastėjusius procesus, lemiančius kiek įmanoma greitą prisijungimą prie tinklų, reagavimą į užklausimus bei paslaugų užsakymo, gavimo ir atsiskaitymo už jas patogumą.
 
„Turime unikalią galimybę supaprastinti apsirūpinimą energija – nuo šiol klientams nereiks rūpintis elektra ir dujomis atskirai, tai jie gaus kaip vieną paslaugą. Tai darome jų patogumui“, – sakė D. Misiūnas.
 
Veiklos efektyvinimas – sąnaudų mažinimas daro tiesioginę įtaką paslaugų kainoms. „Todėl ESO turės siekti taupyti ir tokiu būdu siekti palankiausių kainų klientams“, – pabrėžė D. Misiūnas.