Sparčiai daugėja klientų, už visas komunalines paslaugas atsiskaitančių manogile.lt

Data
2016 m. spalio 26 d.
Kategorija
Pasidalinti
„Lietuvos energijos“ įmonių grupės valdomoje savitarnos svetainėje www.manogile.lt vienu mokėjimu už visas komunalines paslaugas atsiskaitančių klientų kiekis nuo rugpjūčio mėnesio išaugo beveik  dvigubai. Skaičiuojama, kad rugsėjo mėnesį nauju manogile.lt svetainės funkcionalumu pasinaudojo apie 12 tūkst. manogile.lt klientų. Tuo tarpu rugpjūčio mėnesio sąskaitas nauju būdu apmokėjo daugmaž 6,5 tūkst. klientų.
 
„Sparčiai augantis už komunalines paslaugas per manogile.lt atsiskaitančių klientų skaičius rodo, kad žmonėms svarbi patogi, taupanti laiką ir pinigus atsiskaitymo internetu galimybė. Neabejojame, kad ateityje, tobulindami savitarnos svetainės funkcionalumą ir prijungdami dar daugiau paslaugų tiekėjų, manogile.lt paversime patogiausiu atsiskaitymo bei savitarnos įrankiu šalyje“, - sako manogile.lt svetainę valdančios bendrovės „Verslo aptarnavimo centras“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
 
Ji priduria, kad bendras savitarnos svetainės manogile.lt klientų skaičius taip pat išaugo – nuo rugpjūčio mėnesio jis padidėjo 10 proc. ir siekė daugiau nei 279,5 tūkst. 
 
Rugpjūčio mėnesio pabaigoje įdiegus naujus svetainės manogile.lt funkcionalumus, vienu mokėjimu galima sumokėti ne tik už elektrą bei dujas, bet ir už kitas komunalines paslaugas. Tarp naujai atsiradusių daugiau nei 1,5 tūkst. manogile.lt tiekėjų – Lietuvos miestų vandens bei šilumos paslaugų tiekėjai, didžiosios telekomunikacijų bendrovės, kabelinės televizijos, butų ūkių administratoriai bei gyvenamųjų namų bendrijos, taip pat kredito įstaigos ir draudimo bendrovės. Šiuo metu apie 13 tūkst. manogile.lt klientų tarp savo ruošinių yra išsaugoję daugiau nei 27 tūkst. išorinių tiekėjų sutarčių.
 
Svetainėje ir toliau galima ne tik atlikti mokėjimą, bet ir gauti kitų su dujomis ir elektra susijusių paslaugų: deklaruoti skaitiklių duomenis, pateikti prašymą įsivesti elektrą ir dujas, pasirašyti sutartis, pasirinkti ir keisti tarifų planus, gauti reikiamą informaciją, sužinoti savo vartojimo ir mokėjimų istoriją. Savo klientams manogile.lt pagelbėja ir tada, kai šie deklaravę elektros arba dujų suvartojimo rodmenis, atsiskaito netinkamu tarifu.
 
Savitarnos svetainė manogile.lt ateityje planuoja didinti tiekėjų skaičių bei klientams pasiūlyti daugiau ir įvairesnių paslaugų – ne tik mokėjimą už paslaugas bei rodmenų deklaravimą, tačiau ir įvairius savitarnos sprendimus.