Svarbiausias 2015 metų darbas – grupės veiklų išgryninimas
Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“ iki metų pabaigos ketina išgryninti savo pagrindines veiklas ir jas paskirstyti tarp įmonių taip, kad būtų sukurta didžiausia vertė grupei ir jos klientams – energijos vartotojams. Vasarį bus baigta kurti šios vertės grandinės išgryninimo koncepcija ir kovą paruoštas įgyvendinimo planas.
Geri 2014 metų „Lietuvos energijos“ veiklos rezultatai, pernai vykę struktūriniai pokyčiai ir besikeičianti rinkos situacija, šiais metais sudarė sąlygas ieškoti sinergijų grupės įmonėse. „Lietuvos energija“ peržiūri, kokią didžiausią naudą kiekviena įmonė kuria klientams, darbuotojams ir ką galėtų daryti efektyviau.
„Atnaujinta veiklos koncepcija pagerins klientų aptarnavimą, padidins veiklos efektyvumą ir leis sumažinti sąnaudas. Grupės vertės didinimas yra svarbiausia strategijos įgyvendinimo dalis“, - sako „Lietuvos energijos“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas dr. Dalius Misiūnas. Jis primena, kad šiais metais buvo pradėta ieškoti bendradarbiavimo galimybių klientų aptarnavimo srityje. Geriausias pavyzdys – bendras „Lesto“ ir „Lietuvos dujų“ klientų aptarnavimo centras. Ši patirtis bus taikoma ir toliau - rasti daugiau sąlyčio taškų ir tarp kitų grupės įmonių.
Vertės grandinės išgryninimo programa apima 4 pagrindines veiklos sritis: „gamybą“, „tiekimą/prekybą“, „tinklą“, „klientų aptarnavimą“. Planuojama, kad programos koncepcija bus baigta vasarį, kovą bus paruoštas jos įgyvendinimo planas, o balandį – gruodį – vyks programos įgyvendinimas. Vertės grandinės išgryninimo programą kuria ir ją įgyvendins „Lietuvos energijos“ įmonių profesionalų komanda. Samdyti išorinių konsultantų neplanuojama.
Geri 2014 metų „Lietuvos energijos“ veiklos rezultatai, pernai vykę struktūriniai pokyčiai ir besikeičianti rinkos situacija, šiais metais sudarė sąlygas ieškoti sinergijų grupės įmonėse. „Lietuvos energija“ peržiūri, kokią didžiausią naudą kiekviena įmonė kuria klientams, darbuotojams ir ką galėtų daryti efektyviau.
„Atnaujinta veiklos koncepcija pagerins klientų aptarnavimą, padidins veiklos efektyvumą ir leis sumažinti sąnaudas. Grupės vertės didinimas yra svarbiausia strategijos įgyvendinimo dalis“, - sako „Lietuvos energijos“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas dr. Dalius Misiūnas. Jis primena, kad šiais metais buvo pradėta ieškoti bendradarbiavimo galimybių klientų aptarnavimo srityje. Geriausias pavyzdys – bendras „Lesto“ ir „Lietuvos dujų“ klientų aptarnavimo centras. Ši patirtis bus taikoma ir toliau - rasti daugiau sąlyčio taškų ir tarp kitų grupės įmonių.
Vertės grandinės išgryninimo programa apima 4 pagrindines veiklos sritis: „gamybą“, „tiekimą/prekybą“, „tinklą“, „klientų aptarnavimą“. Planuojama, kad programos koncepcija bus baigta vasarį, kovą bus paruoštas jos įgyvendinimo planas, o balandį – gruodį – vyks programos įgyvendinimas. Vertės grandinės išgryninimo programą kuria ir ją įgyvendins „Lietuvos energijos“ įmonių profesionalų komanda. Samdyti išorinių konsultantų neplanuojama.