Už dujas, elektrą ir kitas paslaugas Manogile.lt ir toliau siūlys atsiskaityti vienu mokėjimu
Nuo 2017 m. balandžio 1 d. Lietuvos bankams pereinant prie naujųjų įmokų surinkimo formų, kai visos įmokos bankų elektroninėje bankininkystėje turės būti pervedamos į paslaugų teikėjų sąskaitas atskirai, manogile.lt ir toliau siūlo atsiskaityti už komunalines paslaugas vienoje vietoje ir vienu mokėjimu.
Elektrą ir dujas vartojančių klientų aptarnavimo paslaugų centrą „Gilė“ valdanti „Lietuvos energijos“ įmonių grupės bendrovė Verslo aptarnavimo centras (VAC) klientams, mokantiems per bankų elektroninę bankininkystę primena, kad pildant mokėjimo duomenis naujojoje mokėjimo formoje pirmą kartą svarbu mokėjimą tęsti nuo paskutiniojo apmokėto rodmens, kurį klientai visuomet gali pasitikrinti savitarnos svetainėje www.manogile.lt.
„Savitarnos svetainėje www.manogile.lt klientai ir toliau už dujas, elektrą bei kitas paslaugas galės atsiskaityti vienu mokėjimu. Be to, čia klientai ras ir tikslų tarifą bei naujausią informaciją apie įsiskolinimus – tai patogiausias būdas valdyti savo atsiskaitymus už dujas ir elektrą,“ – teigia VAC generalinė direktorė Eglė Šimė.
Elektroninius atsiskaitymo už paslaugas būdus renkasi vis daugiau gyventojų – šiuo metu jau beveik pusė „Gilės“ klientų už paslaugas atsiskaito internetu, dalis jų yra pasirinkę „Mano Gilę“. Verslo aptarnavimo centras į elektroninę erdvę yra perkėlęs ir kitas paslaugas – savitarnos portale klientai gali patogiai deklaruoti skaitiklio rodmenis, matyti mokėjimų istoriją bei tikslius elektros ir gamtinių dujų tarifus, pasirinkti mokėjimo planus, teikti prašymus ar siųsti dokumentus – tai tarsi klientų aptarnavimo centras kompiuteryje.
Vartotojams, už elektrą ir dujas atsiskaitantiems grynaisiais pinigais įmokų surinkimo vietose, niekas nesikeičia.