Vis daugiau gyventojų į LESTO kreipiasi telefonu ar internetu

Data
2014 m. spalio 1 d.
Kategorija
Pasidalinti
Vis daugiau gyventojų, kreipdamiesi į elektros skirstymo bendrovę LESTO, pirmenybę teikia nuotoliniams aptarnavimo kanalams. Tai parodė bendrovės užsakymu atlikta apklausa, kurią šių metų rugsėjo 15-24 dienomis atliko rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Jos metu buvo apklausti 1004 respondentai iš dešimt tikslinių rajonų.
 
Du trečdaliai – 67 proc. – respondentų teigė, jog šiemet dėl LESTO paslaugų kreipėsi trumpuoju klientų aptarnavimo telefono numeriu 1802 ar pasinaudodami savitarnos svetaine www.manoelektra.lt, 31 proc. kreipėsi į LESTO klientų aptarnavimo centrą.
 
Paprašyti atskirai įvertinti kiekvieno LESTO klientų aptarnavimo kanalo patogumą dešimtbalėje sistemoje, 73 proc. respondentų trumpajam klientų aptarnavimo telefonui 1802 skyrė nuo 8 iki 10 balų (labai patogus ir patogus būdas), savitarnos svetainei www.manoelektra.lt nuo 8 iki 10 balų skyrė 70 proc. apklaustųjų, klientų aptarnavimo centrui – 49 proc. tyrime dalyvavusių gyventojų.
 
„Tyrimo rezultatai rodo, jog vis daugiau gyventojų, kreipdamiesi į LESTO, pirmenybę teikia nuotoliniams kanalams. Tai taupo laiką, nes paslaugas galima gauti patogiau bei greičiau ir net neišėjus iš namų. Pavyzdžiui, norint nemokamai gauti atsiskaitymo knygelę, nereikia vykti į kliento aptarnavimo centrą. Pakanka paskambinti į mūsų kontaktų centrą ar ją užsakyti per www.manoelektra.lt“, – sako LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Sergejus Ignatjevas.
 
Tyrimo metu buvo apklausti Lazdijų, Molėtų, Naujosios Akmenės, Pakruojo, Prienų, Radviliškio, Šilalės, Trakų, Vilkaviškio ir Zarasų rajonų gyventojai – ne mažiau kaip po 100 kiekviename rajone.
 
Šių dešimties mažiausių klientų aptarnavimo centrų veikla 2013 metų liepos mėnesį buvo perkelta į didesnius miestus. Apklausos metu beveik 80 proc. apklaustųjų teigė, jog dėl to nepatyrė nepatogumų.
 
„Mūsų sukurti ir toliau plėtojami alternatyvūs paslaugų įsigijimo ir informacijos teikimo kanalai garantuoja patogų ir kokybišką LESTO paslaugų teikimą. Be to, šiuo metu net 20 bibliotekų galima naudotis savitarnos svetaine www.manoelektra.lt, taip pat 45-iuose Lietuvos pašto skyriuose galima atsiimti atsiskaitymo knygelę, deklaruoti kliento elektros apskaitos skaitiklio paskutinius apmokėtus rodmenis“, – sako S.Ignatjevas.
 
AB LESTO informacija